Saturday 4 January 2014

janji tuhan itu pasti

assalamualaikum w.b.t


so dah tiga hari hbis final exam..so today is a hangout day..tapi dlm hati tuh ada lah sikit kosong kan..mungkin sebab saya merindu someone yang saya rasa mustahil kalo nak dapat

bila saya cerita kat kawan saya ..ada yang paham and ada yg sekadar just senyap (mungkin x berminat nak dgr ceta crush saya) maklumlah saya rasa saya just tepuk sebelah tangan ja kowt..so arini bila dengar lagu cinta satu ja minda saya ingat..SI DIA...hmmm mula2 rasa macam 'eh aku ni dah kenapa?" then bila sampai satu part saya rasa memang saya rindu lah si dya ni but there's nothing i can do

dlm hati saya..saya just tutup mata and doa kat tuhan ..doa saya macam ni
"YA ALLAH ..arini aku rindu dya..izinkan aku melihat dya walopun sesaat tak dapat dya ..tgok keta pun jadi lah"

so after hangout saya pegi makan ngn kawan saya..ttiba saya nak balik dari kedai makan tuh..saya nampak keta dya betul2 depan mata saya..ahh depan deret kedai bertentangan dgn kedai char kuey teow saya makan tuh..ohhh YA ALLAH..terima kasih..pastu saya dah takat tuh dah syukur ..nak jadi ceta time nak parking keta ..dya punya keta parking depan keta kawan saya ..and saat tuh .saya diberi kesempatan tgok muka sekejap sahaja

baru saya tahu janji ALLAH tuh pasti..walopun saya berdoa bnda yang melibatkan cinta dan rasa x patut juga..tapi ALLAH perkenankan ..ALLAH MAHA MENDENGAR dan jnji-NYA pasti kalo kita berdoa bersungguh..betapa hebat kuasamu


p/s:kepada si dia...heheheh nothing to say but peace sorry merindu tanpa izin hehehe

No comments:

Post a Comment