Friday 21 December 2012

surat cinta dalam diam



credit to owner of this picture

mr A,seriesly after for a long time aku decide untuk x nak ingat kat dya langsung tapi entah lah after ku try nak buang dya jauh2 makin dekat pulak dya punya byangan untuk ku ..aku try berdoa kat tuhan agar kuatkan hati tapi smakin lama smakin parah ..juz ada lagi 4 bulan sebelum masing2 bwak haluan sndiri ...tapi aku x dak kekuatan nak cakap kat dya .. dya mcam dah lupa suma kenangan ku ngn dya ..mcam aku x wujud depan dya ..aku taw aku perlu give up ja suma ni tapi hati mcam x merelakan ja suma kenangan untuk dilepaskan ..adakah ku kan kecewa buat kali kedua ? sungguh kalo nak cakap pasal kecewa mmg sakit gila hati ni kan tapi ada kalanya manusia x kan trlepas dgn perasaan yg mcm tuh ..kenapa kita x dak kekuatan untuk ckap kita suka someone?? napa kadang2 aku rasa dya mcam sikit pon x suka ku seperti aku yg trhegeh2 minat dya ..tolonglah tuhan andai kata cinta ni bukan milik ku izinkan ku jauh darinya ..andai kata dya untuk ku bwalah ku kepadanya dgn redha mu ..andai kata si dia membaca surat ni aku harap dya kan ketahui rahsia hati ku ni ..tpi ku sendiri x pasti kalo dya kekal mnjauhkan diri dri aku ..aku syang dya aku nak sgt jaga dia bersama dia susah dan senang kalo dya menangis aku kan lap air mata tuh untuk dya dan buat dya tersenyum kembali

wahai mr A andai kata ku x bersama dgn mu , hnya satu ku pinta jgn lupakan ku jgn pernah buang kenangan bgiku kau lah insan yang cukup sempurna pada pandangan ku even ku x penah sempurna buatmu..aku lakukan untukmu demi allah yg maha esa..ku syang padamu kerana allah ..tapi kalo asyik mengelak dari ku bagaimana hati ini tidak sayu dan merintih ..atau kau mmg hnya anggap ku seperti perempuan yang biasa dan sikit pon x dak rasa sesuatu dlm hatimu ? mngapa ucapkan kata cinta bila untuk permainkan hati ni jika sememangnya hati ku telah ku berikan padamu dgn harapan kau mnjadi khalifah ku ?? ya aku x mampu mencari yang lain kerana dalam hati hnya ada mu..alngkah bgusnya jika ku mampu katakan kesemuanya kepadamu secara terangan2 bukan hanya menulis surat cinta sperti ini...adakah kau sudah berpunya? kalo sudah aku akan undurkan diri kerana org yang berada dlm hatimu lebih pantas buatmu ..dya berjaya memenangi bukan ku ..aku x mahu sesiapa trluka semata2 cinta ku ...ku rela korbankan diri ku..andai kata kau ketahui isi hati ku dan menolaknya aku pasrah kerana allah dah tntukan yang terbaik

mr A ,senyumlah kau kerana bila kau bahagia hatiku x kan gelisah kerana ku tahu ada org yang layak buat dirimu bahagia ...asalkan kau juga mmapu tersenyum bila berjumpa dgn ku ..x pernah sehari ku melupakan mu kalo diizinkan tuhan ku kan mencintaimu sedetik lebih kerana hati ini terlalu menyanyngi mu..smpai disini shja surat ku buatmu ,...akan ku tulis lagi nanti

yang mencintaimu,
miss F

p/s> surat cinta ini bukan original tauuuu!!

No comments:

Post a Comment